Omvärdera mig, raring.

Borde verkligen sova. Kom hem till norrland imorse, alldeles för tidigt på morgonen - alldeles för ont i munnen / halsen. Och snuvig. I mängder. Det var ingen bra tågresa, men vad hade man väntat? Trots allt fanns det faktiskt lite vår här i Piteå, cyklarna har tagit äver stan. Människorna ser ljuset igen och möjligheterna. Imorgon ska både min cykel och dator in på reparation. Rustas upp, kanske borde jag lämna in mig själv någonstans också? Jag och sambon har fullt upp kylskåpet till dess maximala bristningsgräns, igen. Skönt. Det är vi bäst på, att fylla upp det. Och äta upp det. Nu ska jag sluta skriva innan jag har STORA stavningsproblem.
Kolla in Ms sida., hon är typ skitbra på att fota och måla och sånt....


Kvällens musik: Frida Hyvönen - Dirty Dancing (skön inledning på denna video också, haha..)









Puss och Kram / Malin.
Bild: Nollning 08. "Mellanstadiedisco"

Kommentarer
Postat av: Fanny

Malin min söta och underbara böna! Ett tips: köp så mycket halstabletter du kan, tre bra tidningar, mineralvatten, nyponsoppa och kryp ner under täcket! Gå inte upp förrän du mår bättre. Works every time ;) LOVE!

2009-04-17 @ 09:49:50
URL: http://fannychristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0