Paus i protokollet.

Godkväll vänner. Det verkar som om vi har fått en del nyfikna läsare på denna sida, det ser lovande ut med andra ord. Nu har dessutom vi kommit igång med våra inlägg så vi kan lova ett mer intensivt innehåll de närmaste dagarna.

För det första, Kristina. Det var tyvärr inte dagens låtlista i radioprogrammet som jag listade i bloggen innan utan bara en härlig tisdagslista, dock spelades i alla fall två av låtarna imorse. The Kooks och Kent. För det andra, ni som missade mig på radion (SKANDAL!) missade inte så mycket, jag snubblade på orden mest hela tiden - med andra ord lyssna nästa program då jag kommer med besked! Dock missade ni vår listspecial där jag bland annat hade ne lista med "de värsta färgkombinationerna", så tänkte bjuda på dem här så ni slipper arga ögat från mig framöver. Mikaela som troget lyssnade på programmet (tack!) gissade rätt på kombinationerna innan jag hade hunnit säga dem, med andra ord hon känner mig skrämmande väl. Listan var följande:

1. Brunt och Svart.
2. Beige och Grått.
3. Marinblått och Svart.

Just nu sitter jag och försöker knåpa ihop en rapport angående en intervju jag gjort. Det är tekniken som bedöms så det är framförallt det jag ska beskriva hur jag gått tillväga med. Egentligen ingenting svårt att göra, men inspirationen och orken är noll. Tyvärr måste orken finnas för den ska vara klar 10.00 imorgon bitti. Det blir en lång kväll förmodligen, men får skylla mig själv. Som vanligt. Hade precis en fikapaus tillsammans med mina tjejer i lägenheten, det är bra att bo tillsammans. Vi åt cheesecake som Sara bakade igår och drack te, rensa huvudet lite, skönt. Något som också kommer att vara skönt är när klockan är runt fyra tiden imorgon, rapporten är inlämnad och lektionen avklarad. Då ska jag träna och ta det lugnt. Kanske kan äntligen inspirationen till radioteatern dyka fram då också, hoppas.

Tidigare idag lekte jag med lite bilder, på mig själv. Ja, jag vet skrämmande ego men faktiskt de enda bilderna som jag har som man på något sätt just kan "leka" med. Bilder som inte innehåller så mycket annat krams. Jag gjorde ett litet tema på bilderna, alla innehåller samma mönsterbild fast på olika sätt. Förlåt för egotrippen, men ni vet hur det kan vara och förhoppningsvis känner ni mig bättre än att ni tror att det är någon form av utvik (haha).



Nu ska det fortsättas att skriva protokoll.

Min fråga ikväll är:
Vill någon följa med på en sista minuten kommande månad?



Puss o Kram / Malin


Kommentarer
Postat av: Kristina

Så söt du är min lilla bloggkompis! Dom färgkombinationerna var ingen hit nej, huh!



Ska nog ta och fila ihop en sak jag med nu ;)

2008-10-07 @ 22:45:02
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Mikaela :)

om jag hade haft pengar och tid hade jag lätt hängt med! Puss

2008-10-07 @ 23:00:50
URL: http://goosgoos.blogg.se/
Postat av: Ida

WHAT? haha, jag måste vara DEN ENDA i hela världen som verkligen tycker att marinblått o svart är Mucho OK!

2008-10-07 @ 23:40:40
Postat av: Anonym

Malin skippa sista minuten resa! Jag kan tänka mig att komma upp till dig! Vad säg? Puss Fatme

2008-10-08 @ 00:45:39
Postat av: Anonym

* vad sägs?

2008-10-08 @ 00:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0