Lyssna på äcklet imorgon..

Godkväll vänner.
Inte skrivit på ett par dagar nu, illa som vanligt. Dels kan det bero på att min syster är här på besök och dels på stress. Kombinationen beskriver det antagligen bäst. Helgen har varit bra, gjort slut på pengar och druckit alldeles för många kalorier, men vem tusan bryr sig?! Ikväll har jag, sambosarna och syrran kollat på sex and the city filmen, för mig var det en andra gång. Det gjorde ingenting. Jag blir sådär löjligt fjantig när jag set sådana filmer och nostalgisk. Kom att tänka på mig och Michaela, när vi såg den på bio. Filmen blev en halvtimme försenad och femtiotals tjejer stod utanför och svettades - men det är minnen.  Imorgon är det tentaplugg för hela slanten, det ska sitta på något sätt. Det svåra är matten, termerna och konstiga tekniska ting. Men vad tusan, på något jäkla vänster ska väl jag kunna fixa det med. Dessutom kommer jag att äta pitepalt för första gången i mitt liv imorgon, i direktsänd radio. Det är mina kära vänner från Kalmar som ska ringa mig imorgon kväll, radio shore. Lyssna och skratta, eller äcklas. Det lär jag göra.

På onsdag släpps Kents STORA samlingsalbum - den ska jag springa och unna mig så fort tentan är färdigskriven. helt underbart, 10 skivor plus massor av extra material. Mumma. Mumma. Mumma. Sedan är det Halloween till helgen, hur ska ni fira det? Mina planer är ännu helt bestämda, anatgligen blir det väl kåren trots att jag helst av allt bara hade rest bort till någon. Men tillfälle ges inte. Tragiskt nog.

Sist men inte minst så har jag nu äntligen Hultsfredsbilderna i Pteå. Så snart sötnötar som var med på Hultan kommer bilderna upp. Lovar. Måste bara plugga klart till tentan först. Hoppas ni har förståelse :)

Dags att duscha, sedan sova.

Puss o krams / Malin

Kommentarer
Postat av: Mikaela

är fullt uppe i min tenta så jag missade dig imorse :( Hoppas du var grym som vanligt ;) PUSS!

2008-10-28 @ 10:50:03
URL: http://goosgoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0