Ett skepp kommer lastat med bilder!

Det är sent (fredag..men ska försöka komma i säng strax) så jag tänker inte skriva något utförligt denna afton, utan bjuda på en liten bildkavalkad istället. Imorgon blir det mer innehåll, lovar!



1. Ikväll åt vi limekyckling, det är vårt nya favoritrecept!
2. Till det behövs den underbara frukten lime..
3. Grönsaker i massor, avocadon är pricken på i:et!
4. Sara bakade bröd ikväll också, ska avnjutas imorgon bitti.
5. Häromdagen bakade vi bullar, visst är de söta?
6. Jag i mittbena.
7. Förra helgen innan vi stack till Rebecka provade Johannes mina skor..
8. Myspys med klassen hos Rebecka.
9. Lampan i taket som fick alla i klassen att bli illamående.
10. Tre av klassens brudar.
11. Jag, Johannes och Tobias hade efterfest, då hamnade påsarna i pannan..
12. Tobias rumpmärken efter att ha suttit i bara kallingarna på en stol.


Puss o krams / Malin

Kommentarer
Postat av: Rob.

Verkar varit en bra fest...

2008-10-18 @ 00:39:35
URL: http://birdofashes.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag saknar dig.. nu när jag lyssnar på lasse lindh - jag klarar mig aldig ensam!

varför är du inte här med papperservetter? ÄLSKAR DIG!

2008-10-18 @ 03:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0