Jag har blivit utmanad.

Utmaning

Jag blev utmanad av Mikaela:

Regler: Sätt in dessa regler och länka gärna till den som utmanade dig.

Berätta 8 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

Utmana nya i slutet av inlägget genom att skriva deras namn.

Låt dem få veta att dem är utmanade!

1. Var vaken HELA valvakan och somnade först efter Obamas tal, 06.30 cirka.
2. Tycker att den kommande söndagen ska bli plågsam.
3. Har en bula i pannan sedan jag var ett år gammal,
ramlade med huvudet före i ett kakelgolv.
4. Missar inte ett Greys anatomy avsnitt och gråter alltid i slutminuten.
5. Drömmer om att sända ett eget radioprogram.
6. Vunnit storkovan på en tia-lott.
7. Saknar alla som bor söder om mig (finns inga längre norrut..haha).
8. Vill hem till västkusten för att fika, andas och skvallra.


Jag utmanar nu:

Kristina
Sanna
Fanny


Kommentarer
Postat av: sanna

Vem bölar inte på Grey's Anatomy? Slående bra!

2008-11-07 @ 18:22:59
URL: http://betterthanfacebook.blogg.se/
Postat av: Mikaela

kul att läsa :)

2008-11-08 @ 20:48:06
URL: http://goosgoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0