Snörvel

Det har bubblat i öronen ett par dar och ja.. mycket riktigt nu sitter jag här med en kopp te med honung och försöker lindra smärtan i halsen. Huvudet känns tungt och näsan snörvlar. Antar att det kom nu för att man kunde pusta ut igår med några cider efter att vi i redaktion b sänt vårat musikmagasin Volym live. (Bilder därifrån och musiktips kommer!).

MEN, men, men, men nej kursen är ju inte slut riktigt riktigt än så jag har inte tid att vara hängig. Ska till skolan om en stund för att examineras med en opponering. Sen ska jag slänga upp kameraväska och stativ på ryggen och cykla genom hela stan för att göra mitt egna reportage som videoreporter. Och det inslaget måste vara färdigklippt innan måndag. Det innebär några timmar i redigeringsrummen i helgen.. Med andra ord, jag kan inte vara sjuk!

Jaja, sorry för ett gnälligt inlägg, men jag kände för det. Det blir att gosa ner sig med en filt och kolla på idolfinalen ikväll. Jag hejar på Kevin! Vem tycker du ska vinna?

Host, host!
// Kristina

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kevin såklart! Något annat finns inte!!

Hoppas att du blir frisk snart.

2008-12-12 @ 17:27:20
URL: http://cedersallad.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hejjar alltid på vinnaren, på så sätt får man alltid rätt ! haha :P



Krya på dej! det värsta är att vara sjuk när man inte har tid till det! fuck him that made up illness!

2008-12-15 @ 01:02:32
Postat av: I.

jag hejjar alltid på vinnaren, på så sätt får man alltid rätt ! haha :P



Krya på dej! det värsta är att vara sjuk när man inte har tid till det! fuck him that made up illness!

2008-12-15 @ 01:03:05
URL: http://idacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0