julklapp från kent

Förstår ni hur svårt det är att få tag på folk på kommunen den 23 december? Ja just nu går mitt arbete inte speciellt bra alltså.. vore ju bra om jag fick skrivit någon artikeln under dan kan man ju tycka.

Jaja, en trevlig överraskning damp ner i inkorgen för mailen nyss. Kent önskar fansen god jul och lägger upp en ny låt för gratis nedladdning på deras webbsida. Nice! Låten heter På drift? och en alternativ version kommer att användas i Friends nya film mot mobbning. Jag ser fram emot att få ladda ner låten när jag kommer hem i eftermiddag. Om ni gör det så länge kan ni ju berätta vad ni tycker om den!

Nu ska jag fortsätta att terra några telefonnummer..

Jag får väl göra som kent och önskar er alla en god jul! (men vi hörs säkert imorgon också..).
// Kristina



bild: www.kent.nu

Kommentarer
Postat av: Annie

God Jul Kristina och God Jul Malin!!!

2008-12-23 @ 14:15:11
Postat av: Ida

GOD JUL!! BÅDA TVÅ!!

tack kristina, jag är rätt nöjd med dom själv, hihi

är du färdig med julstöket?

2008-12-23 @ 17:03:09
URL: http://idacharlotte.blogg.se/
Postat av: Elin

SVAR: Ja, ett attans långt och krångligt klassnamn. SP två gånger helt i onödan :) God Jul i efterskott och god fortsättning.

2008-12-28 @ 13:55:47
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0