Nytt för öronen i vår!

Hej hej!

Jo jag lever, men har haft fullt upp med skola och vårt lilla projekt som stavas Radioprojektet 2010! Kika gärna in på vår sida och är det nåt som är bra/dåligt/konstigt osv får du gärna höra av dig till mig!

Idag när satt jag på banken och väntade på min tur slöbläddrade jag lite i Barometern, och hittade där en lista med vårens skivsläpp (finns antagligen i varenda tidning idag, men om du inte läst nån kanske den här listan kan vara till någon glädje!).

Själv ser jag mest fram emot de kursiverade och fetade titlarna (ursäkta men jag är c-uppsatsskadad;P) Har du hört om nåt annat bra som är på gång som inte finns med på listan?

Januari:

13: Vampire Weekend, Josefina Sanner, Delphic

20: Freda, Nordman, Andreas Grega, Eels, Joel Alme, Lostprophets

22: Nitzer Ebb

25: Owl City

27: Zekes, Date, Neverstore, Torgny Melins, OK Go, Kesha

Dessutom: First Aid Kit, Beach House, Pascal, The Magnetic Fields, Charlotte Gainsbourg, The Game

Februari:

3: The Playtones, Björn Skifs, Corinne Bailey Rae, Hot Chip, Embee

5: Fear Factory

10: Sade, Massive Attack

17: Peter Gabriel,

24: Tomas Andersson Wij

Dessutom:

Lightspeed Champion, Usher, Alexandra Burke, T-Pain, Sambassadeur, Shout Out Louds, Johnny Cash, Fionn Regan, Peter Morén, Sophie Zelmani, Sugababes, One Republic,

Mars:

Jamie Foxx, Big Boi, Three 6 Mafia, Black Rebel Motorcycle Club, Cheryl Cole, Amy MacDonald, Erykah Badu, Bryan Adams, Kelis, The Knife (opera), Toni Braxton, Wyclef Jean.

April:

The Radio Dept, Robyn, Johnossi.

Under våren:

MIA.

Fotnot: Sammanställningen är ett urval av vårens skivutgivning. De flesta datum är preliminära. Med reservation för ändringar. (TT Spektra)


Ha en finfin kväll!
// Kristina


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag efterlyser bilder på er på "kontakt"-sidan :)

Annars gillar jag er hemsida, ska bli spännande och se vad ni kommer producera!

2010-01-14 @ 13:49:39
URL: http://ericasoderlund.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0