Bas riff

På vägarna i natt, så jagar vi ifatt. Med karta & kompass - ingen vila, ingen rast.

Jag lever.

Stockholm mår bra, jag har mått mindre bra senaste dagarna - feber,snuva och halsont. Men imorgon ska det nog vara så pass bra att jag kan dra fötterna till T-banan och där vidare till arbetet. Mellan sjukdom, arbete och mat så är det OS mest hela tiden nu. Fint. Glömmer varje gång hur mycket jag tycker om det, men inser det lika snabbt när det kommer igen. Såg invigningen två gånger (dock inte planerat) och sedan efter det har det bara löpt på. Och än sålänge mycket kvar att se detta OS också. Igår tog Charlotte Kalla GULD, mycket härligt!



Fått lite önskemål på att berätta hur man kan lyssna på mig om man nu skulle vilja det. Det är ju så att jag just nu gör praktik på ett produktionsbolag på söder, där jag arbetar med framförallt ett program som heter P4 Junior. Det sänds varje lördagsmorgon 09:45 i P4 och går öven att höra på webben: www.sr.se/junior (tryck på programmet P4 Junior) , där går det även att se bilder och filmer, bland annat när jag besöker en godisfabrik. Dock ej en smickrande bild, men vad gör man inte för barnen...



På vägarna i natt, kan jag hålla mig för skratt. Mitt leende som sköld, mot tårarna som föll
.


Kom gärna och hälsa på i huvudstaden!

/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0