News

God förmiddag!

På senare tid har det blivit många korta inlägg både från mig och Kristina, men bättre det än inga alls - eller hur? Tror orsaken till det framförallt är för att vi har mycket i skolväg, som trots underhållningsvärdet i att blogga, så måste skolan gå först. MEN, jag ska i alla fall försöka bli snäppet bättre, trots det. Man kan ju se bloggandet som en paus i den övriga, ofta trist vardagen, eller som lunch under en LÅNG föreläsning. Ni fattar.

Tänkte informera er om två nyheter som jag blev glad för och sedan lite bröst skvaller!

• Popbandet från Danmark, vet ni vad de ska göra? COMEBACK ! Ja, AQUA gör comeback! Det var den första skivan jag köpte för egna pengar och kan fortfarande varenda låt utantill på det albumet. Galet. Jag väntar på en turnè och då snälla snälla en spelning i Sverige!



Kajsa Ingemarsson är en av mina favoritförfattare, som du kanske redan visste. Hon har nu kommit ut med en ny bok -
Bara vanligt vatten heter den och jag kommer defenitivt läsa den! Ni som inte läst hennes tidigare böcker, tipsar jag absolut om dessa!



• Kvinnan med VÄRLDENS största bröst heter Norma. Grattis till henne, eller stackars henne. Jag vet inte, vad tycker du?!



• Är du kille/man och gärna skulle vilja bära en BH? Nu är det möjligt. Ja, du läste rätt. BH:n för män är här, är den det för att stanna?






Hörs snart igen!


Puss och Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Linnéa - fotobloggen.

Hej hej tösen, hälig blogg!

Spana gärna in min och lämna en åsikt!

Puss och kram.

2009-05-19 @ 14:05:07
URL: http://linneahaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0