Oh oh oh

Dagen har bara tillbringats i soffan iklädd pyjamas. Det kan verka tragiskt, men icke. Det var nog precis vad jag behövde, för förkylningens skull och för mina nerver. Snart ska jag ta ett ruskigt varmt bad och kanske en stund på spikmattan mamma så trendigt fick i julklapp. Jag lovade igår att jag skulle skriva några rader om vad jag fick i julklapp och det har jag inte glömt! Framförallt fick jag en digital systemkamera: Nikon D5000. En julklapp jag blev mer än glad över, otroligt kul med en så fin kamera. Coolt.
Jag hoppas verkligen att jag kommer igång att använda den väldigt mycket, inte minst under mina månader i Stockholm. Dessutom fick jag kavajen jag önskat mig, en "radio-berlock", en del pengar, armband, underkläder m.m



1. Nikon D5000.
2.
Alla tusen instruktionsböcker, sladdar och delar.
3.
Berlock från Thomas Sabo i form utav en retro-radio, julklapp från syrran.
4.
Pyjamas.
5.
En önskad kavaj.





Dagens låt: Starting to appreciate - Tutankamon

/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0