Tre nyanser av turkost

Hej hej bloggen!

Jag lever faktiskt, men har väl haft en liten bloggpaus. Först för en underbar vecka i Greklandet och sen har orken eller inspirationen inte funnits där. Men nu gör jag ett försök!

I fredags var det dags för Meskalins årliga turkossittning! Vi treor tog plats i barhänget och försökte visa de nya nollorna var ribban ska ligga. Men jag måste erkänna att de var riktigt duktiga på det själva ;) Men mitt i allt det roliga fanns det också lite vemod. Det här var tredje gången gillt för oss. Nästa år är vi inte längre studenter på journalist- och medieproduktion.. Konstigt!

Tänkte bjuda på mina tre år av turkost:

I nolleband tillsammans med Johan och Victoria.
Som fadder förra året tillsammans med Matilda.
Och till sist som "gammal" trea i barhänget tillsammans med Mattias.


Ha en bra kväll!
/ Kristina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0