Livet i Piteå

Det händer mycket i Piteå nuförtiden. Dagarna går liksom ihop och att hitta studierytmen är inte det lättaste. Förhoppningsvis lägger sig allt till rätta snart. Står och stampar, utan att komma någonstans - ja det är lite så läget är just nu. Eller i alla fall på skolfronten, allting annat går i ett rasande tempo. Med blandade känslor. Det är dags för gymmet snart, efter Idol. Jag längtar bara tills jag är hemma igen, då ska jag ta ett bad med min nyinköpta citrus badolja och det nya schampot från Toni & Guy. Det blir fint det!

På tal om Idol så var det flera Pitebor, kul! Bland annat valde bagge ut en tjej till "den där herrgården" för att sjunga som går på samma skola som jag, tyvärr tyckte Bagge att hon behövde lite mer tid. Tjejen är i vilket fall grym.

Nu blir det träning!

Puss Malin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0