Malin tipsar om ny musik

Tänkte bjuda på en del av mina favoriter ifrån den musiken vi de senaste veckorna har röstat in på PiteFM, studentradion 92,8. Några artister har jag medvetet inte tagit med, som ändå fått mycket uppmärksamhet, bland annat här på bloggen. Ett exempel är Melissa Horn. (Låtarna nedan följer ingen rangordning.)

Förhoppningsvis hittar ni några nya favoriter när ni lyssnat igenom mina tips! / Malin


Foo Fighters- Wheels
Boris and the Jeltsins - Gud. Vad har jag gjort?
Mando Diao - The Quarry
The tramper trap - Sweet disposition
Nicolai Dunger - Heart and soul
Anton Björkenvall - Hey Amanda
Elin Ruth Sigvardsson - Bang
Natalie Imbruglia - Want
Kent - Töntarna
Noisettes - Never forget you
Snow Patrol - Just say yes
Bo Kaspers orkester med Pauline - Intill dig
Death cab for cutie - Meet me at the equniox
Norah Jones- Chasing Pirates
Kite - Looking for us
Within temptations feat. Chris Jones - Utopia
KiN - Papageno
Expatriate - Gotta get home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0