Love


Elin Ruth Sigvardsson & Lars Eriksson sjunger "Love" live i Aftonbladet Webb-TV.

Plugg plugg plugg hela dagarna på bibblan. Orden trillar sakta dit i dokumentet och i öronen strömmar lugn musik. Hittade precis den här live-versionen av "Love". Och vad passar väl bättre just idag när vi fått det glädjande beskedet att Svenska kyrkan säger ja till vigsel mellan samkönande par. En ren självklarhet kan man tycka, men tydligen är det inte så. Jag är i alla fall väldigt glad för mina vänner skull, men också för att det är ett steg i rätt riktning vad gäller mänskilga rättigheter. Jag hoppas att Sverige kan vara en förebild för andra länder.

"But love, is too hard to break
Love, aint nothing you can take
It's a little thing we make"

Idag skålar vi för kärleken!
/ Kristina

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

men javisst, rabattkod till kristina på direkten :)

har skickat iväg din mejl till vulkan.se så fixar de resten :)

2009-10-22 @ 19:37:49
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: SnyggMattias

Svar till Kristina: Asså, jag har ju inte sett ALLA, men endel, han ä ju asrolig jue! Kanske lägger upp nån mer snart :p

2009-10-23 @ 11:24:57
URL: http://snyggmattias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0