Killars rumpor ser nästan alltid bäst ut i jeans av Nudie alternativt Acne.

Lördags natt - tidig söndagsmorgon.

Ikväll har jag haft en riktig soft kväll med Beatrice som sällskap. En tjejkväll med cupcakes och romantiska komedier, säga vad man vill om det - men filmvalet passade bra denna kväll. Även cupcaksen. Annars har lördagen gått i ett lugnt tempo. Det har snöat hela dagen och den första "pulsningen" genomfördes idag. Dock är det lite för vamt för att snön ska vara i fin form, så det är ganska blött. Jobbigt om det fryser på inatt=halka imorgon.



Igår (fredag) lät jag Kents nya album RÖD vara mitt sällskap medan jag gjorde mig iordning för kvällen, det fungerade alldeles utmärkt. Efter de få genomlyssningarna jag hunnit göra är "Svarta linjer" och "Hjärta" favoriterna, kommer säkerligen ändras..I alla fall är albumet spännande, nytänkande och annorlunda.

Svarta linjer
Minns du hur det var
den där vintern.

Svarta linjer
(Vad du än gör, tänk dig alltid för)
En askgrå horisont
(Tänk dig för, tänk på vad du gör)

Svarta linjer
(Allt har ett pris, tänk dig alltid för)
Som spårljus över stan,
(Tänk dig för, tänk dig alltid för)
kommer våren
--------------------
Vita linjer
(Måste tänka framåt, måste tänka stort)
Dom leder ingenstans
(Måste bli nånting, måste få nåt gjort)

Vita linjer
(Tänk dig för, tänk dig alltid för)
Vi har en mikroskopisk chans,
(Allt har ett pris, tänk dig alltid för)
att bli gamla tillsammans


Imorgon ska jag starta dagen med att planera hela söndagen över frukosten. Jag ska bland annat hinna skriva en projektplan som är första uppgiften i min nystartade kurs "sport/kultur journalistik" , där jag valt inriktningen kultur. Berättar mer om mina planer för kursen vid ett senare tillfälle, kanske imorgon. Jag ska imorgon även spela fotboll för andra veckan i rad. Det är studentföreningen på skolan som anordnar det och det var sanslöst kul förra veckan, dock hade jag träningsvärk i X antal dagar efteråt - men helt klart värt. Dessutom har mamma skickat upp inomhusskorna, så nu kan ingenting stoppa mig.


Killars rumpor ser nästan alltid bäst ut i Nudie/Acne jeans.



Dags att sova. Take Care. Malin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0