Hand i hand med tiden?

Pluggar...ganska seriöst just nu. Men det är så patetiskt, uppgiften jag förösker att göra just nu är en produktionsplanering, som innebär att skriva ned sitt tänkta arbete, metod och en tidsplan. Det sistnämnda är något jag borde ta med till resten av min vardag också, helt klart inte min starkaste egenskap, att planera och strukturera upp dagarna på ett sunt sätt. Därför känns det näst intill komiskt att försöka skriva ihop deadlines och planering inför kommande månad när det gäller denna kurs (kulturjournalistik). Hur ska det gå? Jag frustar, stönar och ropar på hjälp genom vardagsrummet, men ingen lyssnar - ingen är hemma. Inte i mitt huvud heller.

Det är fredag idag och jag vill helst av allt bara lägga mig i soffan och dra en filt över huvudet. Men nej. Möte 13.00, möte 16.00, deadline för inlämningen av produktionsplanen 17.00 och sedan vara serveringsansvarig 20.00 ikväll. Vilken dag.

Ingen tid får gå till spillo, till lunch var min "tanke" att produktionsplanen skulle vara inlämnad, men som sagt. Tidsplanering och jag är inte bästa vänner, men vi kanske kan bli?

Bjuder på en spellista, denna fredagen den 13:e.

Take Care / Malin


Kommentarer
Postat av: Mikaela

HELT UNDERBAR LISTA :) <3 Tack. den gör min kväll!

2009-11-13 @ 19:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0