Vad är väl en lördag i skolan...

Jag skäms över mitt blogguppdaterande är värre än någonsin. Jag ägnar mer tid åt att läsa andras bloggar än att uppdatera min egen. Vilket naturligtvis kan vara bra, jag menar att jag läser andras i alla fall. Men ändå. Jag lever i alla fall, nätt och jämt. Skolan är just nu hemmet, lägenheten är en semesterplats jag ramlar in i, ibland. Just nu sitter jag i skolan och ska redigera ett inslag om satanism. Låter det spännande? Nej. Därför passade det verkligen bra att skriva några rader just nu. Jag menar, bloggen måste ju ändå uppdateras. Trycker dessutom i mig orimliga mängder godis, allt för att inte  blodsockret ska behöva lida. Som om det vore en risk....

På tisdag ska jag sända ett program om graviditeter. Då med fokus på "unga graviditeter". Vore jättekul om ni som har möjlighet lyssnar då, det är ett program som kommer att betygsättas.

Nu ska jag fortsätta jobba.

Musik tips för tillfället är följande band: Boris and the Jeltzins med låten Låt det blöda (jag behöver ingen hjälp).

www.myspace.com/borisochthejeltsins  




Det fina kalaset mina klasskompisar fixade till mig efter min hemkomst från Stockholm.



PUSS OCH KRAM Mallan

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas det går bra med skolan :)

Boris & The Jeltsins valde jag faktiskt ut som utmanare till Heta Listan i Radio Shore denna vecka. Grym!

2009-05-09 @ 16:19:19
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Ida

OH, du har fyllt år! jag är så dålig på sånt. Men GRATTIS som FA-AN!

Lycka till med raioprogramet o Ja, jag har svarat på din enkät :) Haha

Hur lång är din utbildning? PU-USS

2009-05-09 @ 16:47:56
URL: http://idacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0