Nicke nyfiken :)

Följande samtal utspelade sig alldeles nyss när jag pratade med mamma i telefonen:

M: På måndag får du något roligt på posten. Det är inget kort..
J: Är det strumpor? (Min mamma brukar skicka strumpor då och då)
M: Nej.. det här kanske du har köpt högst tio gånger i ditt liv..
J: Hmm va.. är det något jag vill ha?
M: NEJ!
J: Haha okej, varför skickar du det då?
M: Ja det kan vara bra att ha!

Va tusan kan det vara?! Och jag måste vänta ända tills måndag innan jag får veta.. Så nyfiken nu! Har ni någon bra gissning? Lyckas någon av er gissa rätt ska jag minsann bjuda på en fika någon dag! Så kom igen nu ;)

Nu blir det film hos Mattias. Gårdsfest imorgon, kom kom!
/ Kristina


Bilden: Jag och mamma på min studentdag för snart tre (!) år sedan!

Kommentarer
Postat av: Ida

oj, vad kan det vara? spännande. alltid kul att få post iaf! :)

puss o kram, trevlig helg!

2009-05-22 @ 23:15:04
URL: http://idacharlotte.blogg.se/
Postat av: Ida

va fick du??:)

2009-05-25 @ 12:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0