Mig kan ni höra och se under tre timmar ikväll....

Japp, det stämmer. Klockan 20.00 kommer jag sända PiteFms egna musikprogram med den senast inröstade musiken. Sedan efter det, två timmar ska jag vara sidekick i Johannes program "kvällskvisten" som har säsongsavslutning idag. Detta program kommer även att sändas direkt via tv. Så ja, ni kan kika in hur jag ser ut när jag snackar radio, dessutom kommer det vara en tävling för er lyssnare i programmet.
Så från 20.00 hör ni mig i etern!

www.pitefm.se , skriv in i programmen via din messengertjänst (typ msn) genom att adda [email protected] .


Hörs ikväll, eller kanske ses om du vill det!


Puss och Kram / Malin

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ikväll ska jag verkligen försöka lyssna! Haha... Hur gick programmet om graviditeter?



Kommer hem från jobbet 21.30, sen vet du att jag lyssnar på dig. BAAAH! Jag har förresten lagt ner gamla bloggen, kommer blogga via en ny sida, där jag även har någon sorts "hemsida". :D Cheeeck it out now!



PUSSSSSS!!!!

2009-05-18 @ 16:27:06
URL: http://michaelamaria.wordpress.com
Postat av: Johannes Schander

Kul grej! Jag hade gärna med gjort något sådant :) Jag har ett fruktansvärt stort ego som behöver mättas :)

2009-05-19 @ 06:00:04
URL: http://schander.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0