Det går en man omkring i mina skor.

"Torsdagens"

Artistsläpp:
Artic Monkeys kommer att spela på årets Way Out West festival. Lycka!

Textrad:
"Allting som dom säger
att jag sagt är inte jag
allting som dom sagt och
gjort det gjorde inte jag
det är inte som dom säger
inte som dom tror
det går en man omkring i mina skor"
Bo Kaspers Orkester - Det går en man omkring i mina skor

Låt: No, I don`t remember - Anna Ternheim.

Film:
Män som hatar kvinnor.

Stad:
Göteborg.

Personlighet: Glad, positiv och som söker ögonkontakt.

Händelse: "Java specialen" I PiteFm, 2 timmars program om Håkan Hellström.

Vill ha:
Vila och ett glas rött.

Svenska designer / Utländska designer: Acne / Marc Jacobs.


Godnatt ! / Malin

Kommentarer
Postat av: mick

KOM PÅ WOW! NADJA KOMMER! :D

2009-03-06 @ 10:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0