Snälla kom hit, om så bara för en dag...

Hittade tre skönheter på min lilla websites guidning ikväll som jag tänkte dela med mig av.:

ACNES nya smyckeskollektion


ACNES dundersmarta idè!

Den här lilla skapelsen ser jag gärna på det manliga könet i vår

Jag vill även meddela en glädjande nyhet: Monki har nu även kommit till Luleå. Kristina berättade ju för ett tag sedan att Monki hittat till Kalmar, och nu alltså även norrut. Tyvärr är det ju inte Piteå, men Luleå är absolut mycket bättre än ingenstans i närheten som innan...




Lite bildlek innan läggdags är alltis stimulerande, här är det kladdiga resultatet.  Måste även nämna att världens bästa låt för tillfället är Moto Boy - Hero. Mamma mia, vill ha honom och den rösten - NU, tack!


Om ni vill höra låten i en version utan Charlotte Perelli ska ni lyssna på reprisen av radioprogrammet "Bubbel", antingen på torsdag 12.00-13.00 eller på fredag 15.00-16.00. Temat denna vecka för programmet är Dating och som sagt så spelas låten, i en version med BARA Moto Boy. Här lyssnar ni.


Sov så gott! / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0