Neverending Story

Hej, jag heter Kristina och jag brukar blogga här med Malin om du skulle ha glömt bort det..

Just nu är det lördagspepp med bra musik som gäller! Ikväll blir det fiesta :) Känns som om det kommer bli en bra kväll.. vi får väl se hur det artar sig!

På 12 dagar har jag hunnit med en massa kul men det ska jag bespara er. Jag har också förälskat mig totalt i en låt. På repeat till mina grannars förfasa (har fått högtalare till datorn!).

Cookie Sweethearts version av låten The Neverending Story är ett glädjepiller (hennes myspace och ja, låten finns även på spotify).

Annars kan man höra den i Edets toapapperreklam (home sweet home..). Sjukt snyggt. Och grymt att man lyckas göra en snygg reklam om toapapper.. för ja det är ju inte direkt sexigt.

Nog från mig
/ Kristina


Cookie Sweetheart - The Neverending Story

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0