Update.

Jag är hemma från Halmstad nu. Är jättetrött, ska sova. Dock borde jag vara uppe och packa en väska till Smögen dit jag far imorgon förmiddag (någongång). Är bara så förbannad över att bussarna går så fruktansvärt dåligt med typ åtta byten och härliga väntetider. Orkar inte det. Vill ju bara komma fram och dansa kring midsommarstången och dricka en nubbe. Så jag är inte på så bra humör just nu, vet inte vilken buss jag ska ta och har inte packat ned en enda sak. Men orkar inte nu, får gå upp med tuppen imorgon istället. Väck mig , OM ni råkar vara uppe pinsamt tidigt imorgon.

Ska försöka hinna blogga imorgon bitti, det är mitt mål. Om jag mot förmodan inte skulle hinna blir detta mitt "ha en bra midsommar" hälsning.



Mina Piteåvänner Andreas och Isa får pryda dagens inlägg, jag tog bilden i maj månad 
och tycker den känns somrig och härlig.


Puss och Kram / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0