Tomas Ledin och Ingvar Kamprad fixade dagens bränna...

Yes, det är sant. Denna sommaren ska jag ägna många timmar åt att lyssna på Sommar i P1. Perfekt sysselsättning och mycket intressant. Dessa två män, Ledin och Kamprad hade jag laddat ned poddversionen av och hade med till stranden. Det går även att ladda ned förra årets sommarvärdar till din I-pod eller Mp3. Ett mycket bra tips anser jag.

Dagen har alltså tillbringats på stranden med mamma. Skönt, solen stekte som aldrig förr och vattenmelonen jag smaskade på har sällan smakat så bra. Solen tog vansinnigt bra, kanske lite för bra och jag har nu mer färg än jag hade hela förra sommaren. Ganska galet. Och mer ska det bli! Man har ju nästan glömt hur härligt det är att ha lite färg i ansiktet!



Imorgon ska jag jobba mitt första pass på Intersport för denna sommaren. Spännande, lite nervöst och alla andra känslor på en och samma gång. Att jag dessutom kunde ha befunnit mig i Borlänge imorgon kommer att kännas väldigt surt!

Nu ska jag skriva något väldigt patetiskt, haha. Men ett perfekt nöje såhär dags på dygnet har för mig bli att se på danska Hotel Paradise. Ja, jag vet. Hur kan jag titta på den här skiten. Jag vet inte, men på något sätt lockar det mig - framförallt för att de tär lätt underhållning. Och en sak till. Mads, en av killarna. Jag kan inte låta bli att bli lite småstissig när jag ser honom, av ingen anledning alls. Titta på bilderna här nedan och ni kommer tänka, vad fan tänkte Malin med nu. Men det är något hos honom! Det är NÅGOT! Jag lovar....Haha.



Om tillfälle ges ska jag försöka blogga de närmsta dagarna - om tillfälle ges, åker nämligen till Göteborg imorgon och stannar hela helgen. Sola för mig med imorgon, så hörs vi, hör av dig om du är i Götet i helgen!

Puss och kram / En brunbränd Malin

Kommentarer
Postat av: sanna

Maaaaalin!

Jag kommer att anlända till Liseberg 16:30 imorgon. Lämnar sedan 20:00 för att ta mig ut i stan och kolla på fotbollen. Hänger du på? Hör av dig.

2009-06-25 @ 13:10:01
URL: http://sannablomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0