det blir bara vad man gör det till...

Trots blåsten intalade jag mig själv att tillbringa en stund på altanen tillsammans med en fleecepläd och ett glas vin. Inte alls en dum känsla och när det varken finns en bil i närheten eller jobb imorgon kändes det inte alls svårt att ta det beslutet. Det tråkiga är att "alla andra" verkar upptagna, vilket retar mig - eller snarare gör mig lite extra rastlös. Men man kanske inte behöver göra saker hela tiden, det kanske kan vara bra att inte göra något speciellt alls ibland. Myrorna i min kropp vill dock annat. Vi får se vad det blir.

Något som hugger är också att jag INTE beställt en enda festivalbiljett. Inte ens till en skrutten spelning. Det förvånar mig och skrämmer mig. Visst, pengarna kanske inte kommer strömma in som förra året, men ändå - en sommar utan musik är ju inte speciellt värt. tar gärna emot tips på vad jag inte borde missa.Tack. Och förresten, är det någon mer än jag som vill åka till Peace and Love festivalen, nu i juni är ni mer än välkomna att höra av er!

Tillsist tänkte jag bjuda på mina två sommarönskningar i skönhetsvärlden denna sommar:

Först och främst mascaran som så många snackar om. Den som ska göra fransarna superlånga och supersnygga. Självklart skulle jag vilja testa den: Imju fiberwig mascara. Någon som testat?



Sedan skulle jag även gärna vilja ha DKNY`s nya doft - DKNY Fresh Blossom. Är förälskat i deras "gröna variant" och skulle därför vilja ha även denna. Luktar gudomligt friskt!



Dags att njuta av vinet och Tomas Andersson Wij, svårt att skapa mer sommarkänsla än med dessa två ingredienser....

Puss och Kram / Malin


Kommentarer
Postat av: Erica

Hur kommer det sig att båda sitter på bästkusten utan något att göra?

2009-06-15 @ 10:48:58
URL: http://regnsmatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0