Funny little feeling

I torsdags umgicks jag med Michaela efter jobbet, en kväll som började med en öl, två öl, tre öl, ett glas vin och som tillslut blev Sticky Fingers. Där trodde jag att jag fick en raggningsreplik av det sämsta slag som löd " Michael Jackson är död", jag skrattade och skämtade bort det. Dagen därpå vaknar jag av att Michaela säger, "han är verkligen död". Så det var sant...Det var en extrem hetta när vi vaknade så vi bestämde oss för att mysa lite på hennes innergård, vi lyssnade på dånet från frihamnen där Metal Town ägde rum. Sedan köpte vi glass, melon och lyssnade på radio. En mycket fin dag.



När kvällen började närma sig gav jag mig av in till stan för att möta upp Sanna, min Tranemo kompis och hennes vän Linn som även jag har träffat tidigare. Glada och varma tjejer, som jag tillsammans med gav oss ut på stan för en shoppingrunda - en mycket lyckat sådan. Linnen, T-shirts, jeansshorts, klänning, jacka, två par converse, smink och lite till köpte vi tillsammans om man lägger ihop det. Sedan gav vi oss av till Liseberg för att njuta av en fin kväll där. Det blev både fotbollstittande, mat, åkattraktioner och en del lotteri för våran del. Mysigt. Dessutom hann vi skåda Michael Jacksons "Lisebergs stjärna" som finns precis utanför ingången till Liseberg.



Under lördagen jobbades det mestadels, men när kvällen närmade sig och vädret var på topp kändes det värt att sysselsätta sig med någonting "vettigt", för att liksom ta vara på sommarvärmen och alla människor som vistades i Göteborg under helgen. Eller liksom inte ta hand om dem, haha utan vara en del av dem snarare. Därför beslutade sig Michaela och jag oss för att dra till andra långgatan för billiga öl och soft atmosfär. Bra val.




Förutom detta, mängder av sol....
                                         Sun is shining, the weather is sweet
                                              Make you want to move, your dancing feet



Puss och Kram / Malin

Kommentarer
Postat av: michaela

<3 kan inte du mejla bilden från andralång till mig? oredigerad typ. ses snart på lions! :D

2009-07-01 @ 10:01:12
URL: http://michaelamaria.wordpress.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0