Garderobsnytt

Malin har åkt sin väg och här sitter jag i mitt gamla barndomsrum hos mamma och pappa med väskor högt och lågt. Jag har inte packat upp allt jag tog med mig hem för sommaren, och mitt i den röran försöker jag packa inför midsommarhelgen på Öland. Och jag vet inte ens riktigt vad jag ska ta med mig. Men det blir nog bra.

Packmusik för kvällen finns på följande skivor:
Youth Novels av Lykke Li
Crossing the Rubicon av The Sounds
Only by the night av Kings of Leon

En del av packningen inhandlades i alla fall i måndags. Josefin och jag satte sprätt på X antal hundralappar på Överby. Resultatet för min del blev ett par jeans, en kjol, ett linne och fyra (!) klänningar! Hittade bilder på några av plaggen. Så vad tycks?



(Klänningarna, kjolen och jeansen från Lindex och linnet från Gina Tricot)


Väskan väntar som sagt på mig. Därefter ett nattissamtal innan kudden..

Glad midsommar på er!
/ Kristina

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Snygga kläder och väldigt fina jeans! De är keepers tycker jag.

2009-06-18 @ 19:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0