Vill du ha en kokostopp?

Imorgon ska jag uppdatera bättre, både om helgen som var och kommande vecka. Men nu måste jag sova, jobba imorgon, tyvärr. Kristina, min bloggkompanjon befinner sig i Nässjö hela veckan för att arbeta under O-ringen som går av stapeln där. Jag hoppas att hon uppdaterar oss dels om hur tävlingen går till, hur hon har det på hotellrummet och hur tävlingen går. Jag önskar henne lycka till! Ikväll har jag bakat tre sorters småkakor med mormor och syster - hallongrottor, korintkakor och kokostoppar med choklad. Tidigare idag var jag på en fantastisk utställning av Elsa Beskows orginalteckningar. Vilken otroligt detaljrik och historisk kvinna! Dessutom har världens finaste M illustrerat mig, har nog sällan känt mig så varm i hjärtat (det får ni se imorgon).Tack.

och själv säger jag - godnatt världen.

/ Malin



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill gärna ha hallongrottor :D

2009-07-21 @ 17:01:29
URL: http://bosekbire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0