Om vi kunde mötas, öga mot öga...

Jag har ju varit en aning inaktiv med bloggandet på det senaste, anledningen har varit att jag arbetat i Göteborg. Helgen har varit underbar med bio i fredags - "Broder Daniel forever", en vacker film som ni verkligen borde se innan det är för sent. Det blev också en del öl med Michaela och vinpicknick igår med Elisabeth och Michaela. Underbart. Tänkte bjuda er ikväll på bilder ifrån torsdagen som tillbringades på en strand här på Tjörn. Det blev en lång dag i solen tillsammans med trevligt sällskap i form av Michaela, Niklas och Harald. När kvällen kom körde vi hem och hämtade öl, sedan åkte vi tillbaka och njöt av solnedgången, gitarren och snicksnack. I sådana stunder känns allt ganska bra.



Förresten, jag var med på radio i fredags. Ni vet, spontana Malin som ska försöka vara lite rolig. Äh det var helt en impulss grej, jag var en timme tidig in till jobbet och satt på ett fik och drack en cappucino och lyssnade på P3. Det var "Hallå P3", i fredags med Adiam Dymott (hon som gjort låten Miss you bland annat). Jag ringde in och ställde en fråga till henne. Vill ni lyssna på vad jag frågade har ni programmet här ,jag var med under andra halvtimmen.

Sist men inte minst, vill jag tipsa om min nya favvo låt just nu. En mycket enkel låt, men som jag ändå fastnade för. kanske hatar ni den, eller någonting annat. Imorgon kommer bilder från lördagens vin-picknick.
SeLest - Född den 4 juli

Sov så gott!
/ Malin

Kommentarer
Postat av: michaela

bra dagar! <3



ps. vad är en "impulss grej"? just had to! löööööve you! :D

2009-07-05 @ 23:14:32
URL: http://michaelamaria.wordpress.com/blog
Postat av: Kristina

Fina bilder!

Jag hörde dig allt :) Fick du mitt sms om det?! Tyckte du var rolig!

2009-07-06 @ 11:22:10
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0