Markus blir historisk

Markus Krunegård har jag läst om nu på morgonen. Om en nyhet jag redan hade fått nys om, men det gjorde mig verkligen ingenting att få konstatera det lite extra. I oktober släpper han som första artist i Sverige två album på samma dag. "Prinsen av Peking" och "Lev som en gris, dö som en hund". På den förstnämnda plattan medverkar även Mauro Scocco som producent. Markus Krunegård kommer även att framträda på Allsång på Skansen den 4 augusti. Kanske borde man åka dit, kanske ser man bättre i Tv-soffan. Jag fick upp ögonen för Norrköpingskillen någonstans mellan "Västerbron" och "High Drama", då som sångare i bandet Laakso. Sedan släppte han eget med Vampyren som första singel, en låt jag ogillade starkt till en början, numera är det ett ständigt inslag på förfesten med M, så ja...vad ska man säga.
Den som dör får se säger Markus Krunegård,
jag säger Den som lever till oktober får se.
/ Malin


Bild: www.dagbladet.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Babe, jag ringde dig i söndags. För att kolla om du ville ses igår. Är i Götet. Men återvänder till grannlandet ikväll. Det blev en väldigt snabb visit denna gången. Kom igår nämligen. PUSS

2009-07-14 @ 10:34:32
URL: http://bosekbire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0