Sko dig kvinna!

Det är inte lätt att försöka packa när en resväska endast tas upp utav skor, och då ska tilläggas att det inte i väskan förtillfället finns ett enda par av de tre conversen som finns i huset och inte heller löparskorna. Detta känns ju bra, hur tusan har jag planerat detta? Skorna ligger just nu i mammas gamla retro resväska, ska ha med mig den upp till norrland för att ens ha en möjlighet att få med mig allt. Jag börjar bli orolig, kan man på något sätt skaffa bläckfisk-armar? Jag får verkligen hoppas att Danne som jag ska åka tillsammans med till Piteå inte har hälften av min packning ens och med det har en hand över.... Det enda som ser positivt ut är att det inte är några byten med tåget, först när vi är i Luleå kommer vi att byta till transport med buss på en timma, hur väskorna ska få plats där får vi se då.


Väskan är större än vad den kan framstå som på bilden. Jag bara skrattar när jag inser att jag knappt har använt hälften av skorna...


Ikväll ska vi ha "hej då" middag för min syster. På lördag åker hon tillsammans med resten av familjen (inte jag) till Kristianstad där hon ska bo ett år framöver. Varför vi har "hej då" middag ikväll är för att imorgon ska jag åka till Göteborg för att jobba och blir kvar där för jobb även på lördagen. Har varit ledig i två dagar nu, eller ledig och ledig - sjuk. feber, hosta och skit. Det enda positiva har varit e jäklans massa bra simning på TV.  Något annat som jag gärna kollar på om kvällarna på TV är "So you think you can dance". Otroligt duktiga och grymma nummer, därför tänkte jag bjuda på ett framförande ifrån förra säsongens program:



/ Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0