men kom igen! ,det är bara två dagar.....

Imorgon 09.15 åker jag till Göteborg för jobb där fredag-lördag. Egentligen skulle jag redan ha jobbat där idag, men sjukdom satte stopp för det. Resan till Göteborg innebär att det blir sämre med internetuppkoppling och då även bloggandet. Hoppas jag har kompenserat för detta tidigare i veckan. Vill önska Michaela en härlig helg i Malmö, önska er som ska på U2 i helgen en njutbar show och alla er andra som jobbar eller har semester att antingen njuta av pengarna eller av ledigheten. Själv ska jag försöka kombinera detta, jobb på dagarna - njutning på kvällarna. Imorgon blir det lugnt med hemmaspa hos moster och på lördag förhoppningsvis cocktails med Liza. Det blir fint!

Avslutar torsdagens (fredagens) bloggande med några bilder på min fina kusindotter Leah som jag myst med i flera dagar tidigare i veckan/helgen. Sov så gott, hörs på söndag! / Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0