Sådär ja...

...nu har jag faktiskt fått tummen ur och skrivit det sista på min sammanställning till rapporten och letat lite referenser. Vore ju synd om Henrik fick göra hela jobbet..

Igår fyllde jag som sagt år. Jag tackar ödmjukast för allehanda gratulationer och uppvaktande. Mycket fint :) Här hemhemma i Västerlanda firade vi med släktkalas, pastasallad och min favorittårta! Jag fick en extern hårddisk, te, skinnhandskar, ett par handstickade vantar och massa pengar. Senare på kvällen bjöd Elisabeth mig på bio! Vi såg "allt flyter" och vill du ha dig ett gott skratt tycker jag att du ska se den!

Dags för mat!
// Kristina

 

Kommentarer
Postat av: Erica

Grattis i efterskott!!!

Pucko Erica som glömde :(

Kraaaaaammmmmaaaaaaaaaarrrr!!!

2009-01-08 @ 22:26:12
URL: http://regnsmatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0