The Killers till hultan!

Hey!

Nu har jag lunch på min praktik så jag tänkte passa på att säga att The Killers kommer till Hultsfredsfestivalen för den som missat det!! Efter sista natten med frost på tältet förra året var jag inte så sugen på festivalen igen, men man kanske ska tänka om nu?! Lite knepigt med planering när festivalen har flyttat till juli, men men, det hade i alla fall varit sjukt kul att få se dem spela live!

Praktiken ja.. igår var det mest en "gå-bredvid-dag" och idag har jag mest ägnat förmiddagen åt research för ett senare knäck. Lite motigt att det första jag fick i uppdrag inte gick att genomföra på grund av ett nej från intervjupersonen.. Snöpligt. Just nu vill jag få mitt första rep gjort så att fjärilarna i magen förhoppningsvis lugnar sig något. Skönt i alla fall är att alla verkar väldigt trevliga :)

Nu ska jag mata fjärilarna, ja alltså luncha!

// Kristina

Kommentarer
Postat av: Malin

MUMMA MUMMA MUMMA!!!

2009-01-20 @ 15:56:03
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Annie

Ja, man börjar ju längta dit nu efter att ha sett Malins bilder också... :)

2009-01-22 @ 16:45:43
Postat av: Vickan

hehe tack! Vi får hoppas att den är lätt att fylla nu bara :) Hur går praktiken förresten?? Har du roligt?! :) Söderport var mycket najs, men han kunde varit bättre live. Lite synd. Men vi hade jättekul! Ha det finemang! Puss

2009-01-24 @ 11:55:32
URL: http://ignoreit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0