Nothing to worry about

God Lunch allihopa!

Ska strax bege mig till skolan för att redigera en intervju och träffa Maja. Imorgon ska vi sända Java tillsammans 08.10 och då behöver vi planera innehållet och musiken som ska spelas. Någon som har en önskelåt, så lovar jag att jag ska försöka spela den eller så kanske ni har ett förslag på vad vi ska prata om?

Det ni ser på bilden under är så det ser ut innanför vår dörr. På spegeln hänger dels ett kort på oss och nu hänger det även biljetterna till MANDO DIAO, som vi ska roa oss med i Stockholm när jag fyller år.
Grymt, Sara är en hejjare på presenter!




När jag nyss åt mat tillsammans med P3 så läste jag några nyhetssidor på webben och såg att ytterliggare en deltagare hoppar av Let`s Dance, på grund av allvarlig sjukdom. Dena gång är det Magdalena Graaf, hon hade en hjärnblödning och opererades akut natten till idag. Ingen ska ersätta henne i tävlingen, men ärligt talat. Kan inte dessa händelser tyda på att det kanske behövs vissa åtgärder, pressen - är den för stor? Juryn har stenhård och kräver att minsta lilla ankel ska vara rätt.

Själv känner jag mig små krasslig, halsen har börjat värka - något jag absolut inte har tid med. På fredag ska jag och sambon till Ikea och shoppa loss. För att försöka motarbeta denna förkylning har jag tagit mammas dundertabletter och just nu dricker jag en smoothie med jordgubbar och kiwi, allt för att få i mig mycket härliga vitaminer. Något jag tipsar dessutom om är att ta en fiskleverolja tablett varje morgonen, smakar ingenting - men hjälper trötta kroppar och tunga huvuden.



Dags att ta på sig något mer passande än en svettig T-shirt och trassliga mjukisar. Kristina, jag lovar - jag kommer inte ta ÖVER bloggen. Detta är ju våran lilla ögonsten, men vi måste vårda den bättre! :)

Dagens Musiktips är ifrån veckans "Das Musik" lista.
Peter, Bjorn and John - Nothing to worry about.



Puss o Kram / Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Malin, min blogg är ju jätte fin nu!

Längtar tills det färdiga resultatet, kan knappt föreställa mig hur den blir eftersom den är fin redan nu.



You rock.

puss f

2009-02-01 @ 19:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0