MGMT - Kids

Lördagskväll i Kalmar och det ryktas om stor klassförfest i Oxhagen. Kul kul för det var riktigt längesen vi försökte samla så många som möjligt. Det är fortfarande vitt, snövitt till och med, men tänkte ändå cykla dit om en stund och mingla runt lite. Ikväll är det inte "jag dansar aldrig nykter" som gäller. Jag ger det ett försök i alla fall!

Veckan som gått här i Kalmar har varit toppen! Känns riktigt bra att vara här igen.. även om oppneringar i dagarna två var lite väl tråkiga.. Matilda lyckades t.o.m få träningsvärk i "mobilknappstryckarmuskeln" efter att ha spelat för mkt. Hahaha..

Jaja, ska väl ta och svida om nu. Laddar med MGMT. Deras skiva "oracular spectacular" är bra, bra bra! Kids gör mig på danshumör :)

Ses kanske i din dimma ikväll, för mig kommer det vara glasklart!
// Kristina


Orginialversionen av kids:



Hittade också en akustisk version med The Kooks, också bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan! Jag kan meddela att jag ska sätta lösenord på min blogg. Om du vill ha lösenordet kan du höra av dig på facebook, via mail eller om du hinner - på bloggen! Hoppas att du vill fortsätta läsa :) Kramar

2009-01-18 @ 00:20:54
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0