Känn ingen sorg för mig Göteborg.

Nycklarna är hittade, jag skrek högt i bilen då mamma kollade för tredje gången i handsfacket - och hittade dem. Så nu äntligen kan jag slappna av, packa ned de sista sakern och ge mig iväg. Solen skiner och det kommer vara helt underbart väder när jag åker ut ifrån stationen i Göteborg. I mina högtalare kommer jag att ha Håkan Hellström som sjunger om dimmiga dagar och känn ingen sorg för mig Göteborg.

Nej gör inte det, för jag är snart tillbaka.

Det blev ett kort sista inlägg, men med lika mycket k'ärlek för det.

Puss o kram / Malin

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kristina: haha, tack för alla kommentarer ;) jag förstår inte riktigt hur man orkar prova hur långt man kan skriva i kommentatorfältet så det får du stå för ;) när har ni praktik?



malin: hur gick tentan? eller du kanske missade att gå av tåget efter den mördarresan? :)

2009-01-13 @ 12:14:34
URL: http://fannychristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0