Ge mig en grammis tack!

Fem timmar tills grammisgalan drar igång, spännande! Innan dess borde jag plugga lite.. (eller mycket). Men tänkte först ge er listan med mina gissningar i årets kategorier (minus barnalbum, dans/hip hop/soul, jazz, klassiska):

ÅRETS ALBUM: HÅKAN HELLSTRÖM - FÖR SENT FÖR EDELWEISS
ÅRETS DANSBAND/SCHLAGER: RONGEDAL - RONGEDAL
ÅRETS FOLKMUSIK/VISA: MELISSA HORN - LÅNGA NÄTTER
ÅRETS GRUPP: KENT - KENT - BOX 1991 - 2008
ÅRETS HÅRDROCK: IN FLAMES - A SENSE OF PURPOSE
ÅRETS KVINNLIGA ARTIST: LYKKE LI - YOUTH NOVELS
ÅRETS LIVEAKT: HÅKAN HELLSTRÖM
ÅRETS LÅT: MARKUS KRUNEGÅRD - JAG ÄR EN VAMPYR
ÅRETS MANLIGA ARTIST: HÅKAN HELLSTRÖM - FÖR SENT FÖR EDELWEISS
ÅRETS NYKOMLING: MARKUS KRUNEGÅRD - MARKUSEVANGELIET
ÅRETS KOMPOSITÖR: ANNIKA NORLIN - MORE MODERN SHORT STORIES FROM HELLO SAFERIDE
ÅRETS PRODUCENT: KLEERUP - KLEERUP
ÅRETS TEXTFÖRFATTARE: HÅKAN HELLSTRÖM - FÖR SENT FÖR EDELWEISS


Säkert/Hello Saferide och Markus Krunegård, Hultsfred-08.

Ha det fint idag!
// Kristina

Kommentarer
Postat av: jossan la bonita chica con el perro Hur långt kan man skriva här egentligen? Hahahahahahahaha. Oj ojoj. VIlket långt namn jag har.

Hej Snuffsi! Den bilden är från mitt besök hos dig i Kalmar. Jag klippte bort mig själv för att jag ser ut som en gris på den bilden + att jag tänkte att ditt vackra tryne skulle pryda hela bilden, eftersom det var din dag igår :) puss o puss o puss!

2009-01-07 @ 16:18:30
URL: http://schosefajn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tog bara tre bilder den kvällen :P Alla tre togs hemma hos dig innan vi gick ut. Du blev jättefin på bilderna, jag däremot hade ju dagen till ära världens finne på hakan. Jag kan skicka dem till dig på msn anytime :) När du kommer hit tar vi massor med kort! Fula och snygga och allt. Hoppas du kan komma den 7e någon gång! Puss o smask.

2009-01-07 @ 17:13:30
URL: http://schosefajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0