Fem till femtio gånger

Inlägget börjar idag med en fråga - sjunger Anna Järvinen i sin låt "PS, Tjörn" om just Tjörn?

Jag skrev min första så kallade "note" på ansiktsboken idag. Tänkte publicera den även här, denna kväll.

Söndag.
Tidspress och massor av föda. Sockerchock.. Långpromenad i ett tyst Piteå, söndasgfilm i ett tyst Piteå. Promenader i Piteå är ganska fina på kvällarna - ska skaffa mig "promenadsdejt". Skumbad upp till öronen och en fotfil skrubbade fötterna.Lena. Musik är bra, i massor av mycket. Gärna samtidigt. Vi letar efter en dildo i norrland, en hallonrosa - i äckligt gummimaterial. Snälla, hjälp min sambo att hitta sin nyblivna vän - förövrigt hennes present ifrån hennes klass. SKÄRPNING, sno inte andras ägodelar. Denna om någon är just - PRIVAT.
Ursäkta utbrottet, men ärligt talat. Vågar man inte köpa en egen snoppkopia?

Tonerna till "Don`t look back in anger" nådde min mobiltelefon ifrån Göteborg, ett helt fantastiskt ljud, en helt fantastisk låt. Det var HON - M. Som ringde. Hon verkade sådär glad som man bara är på konsert tillsammans med lika glada vänner runt omkring. Det är bra, då är allt som det ska - på västkusten.

Imorgon ska jag göra premiär i ett radioprogram i PiteFm:
  • Das Musik 20.00-21.00
Det kan gå hur som helst, jag hoppas positivt....vore väl konstigt annars.

Tidigare i veckan fick jag underbar post i form utav en skiva. En skiva som inte helt existerar, trots att jag höll ett ex i min hand. Konstigt, men sant. Min dundersköne vän som givit mig mycket gott tyckte jag skulle ha denna - mumma. Kent, jag säger bara det.
Min första note är detta - M är bättre på sådana. Men jag måste få försöka, eller hur M? Hon är för övrigt bäst i världen på att vara bra. Speciellt på att med sin kreativa hjärna skapa underverk. Jag är inte så mycket av en sådan, men som sagt - jag måste få försöka. Jag vet att denna "note" blev märklig-men that`s me! Bara att köpa det, eller sälja det på Ebay, fast jag föredrar Tradera. Det vet ni redan, eller i alla fall de flesta utav er. F. syr mig en klänning i svart och lila, en klänning som hon gör efter mina mått och min smak. Jag vet inte alls hur den ser ut, men är så nyfiken att jag spricker.
Jag bara vet att den är jävligt snygg!

Take Care.

Om någon skulle undra hur fredagskvällen var som jag förra gången bloggade om var den mycket trevlig och efter att ha dragit "fel färg" på en lek, var jag tvungen att sjunga karaoke med sambon. Det blev Främling med Carola. Fick beröm för inlevelse och dans - men HALLÅ, sången då? Haha. Det var i alla fall kul, förutom gummisnoppen som ni läste hör över angående.




Den sista bilden av dessa är en liten del av vårt vardagsrum för tillfället. Nya gardiner, som ska få kompisar utav två svarta på insidan. Vi håller just nu på med ett projekt, återkommer om resultatet.Det har varit dåligt med kommentarer på sista tiden på denna bloggen, har ni tröttnat? Saknar ni något ni vill läsa om? Jag kan informera er om att ni KAN om ni VILL lyssna tre gånger på mig denna i PiteFM, plus ett antal repriser på dessa program. En gång imorgon kväll (eller idag, måndag alltså) och två gånger på torsdag. DET NI! Haha. Känn inget tvång alls, bara lite...Vill krossa de jäkla lyssnarsiffrorna.

Nu ska jag sova, mycket händer imorgon och det är nya tag nu. Bättre tag och framförallt med mer kraft och kanske även lite vilja.

Tid för sängen.
Take Care.

/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0