En serie som speglar en annan del, en verklighet.

På grund av att jag bowlade tidigare ikväll, som i sig var väldigt kul så missade jag tredje och näst sista avsnittet av "De halvt dolda". En serie som skär som en kniv in i hjärtat och berör på ett sätt som är svårt att förklara. Den är rå, mörk och lärorik. I vilket fall bestämde jag mig för att se den innan jag skulle sova, vilket betyder att jag nyss tittat färdigt och klockan har blivit mycket igen. Ännu en gång vill jag i alla fall påminna om att se denna serie, går att se på Sveriges Televisions hemsida.

Nu ska jag sova, 09.30 ska jag åka skridskor på allmänhetensåkning tillsammans med Johannes, Emelie, Gustaf och Tobias. Det blir härligt!

Take Care / Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag följer också den serien. den är bra. Som du säger så berör den på ett väldigt speciellt sett.

2009-01-16 @ 18:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0