Det borde krävas mer för att vinna en ärofylld Grammis.

Nu skiter jag i det här.

Läsare, hade skrivit ett långt och innehållsrikt inlägg om Grammisgalan 2008 som jag ville att ni skulle läsa, ta till er och bearbeta. Men nej då, inte ens det kan publiceras som det borde. Så nu skiter jag i det här. Hoppas ni tyckte galan var bättre än vad jag tyckte. Adam Alsing och Gry Forsell ska bytas ut, jag är nykär i In Flames och E.M.D har skämt ut sig för all framtid, förlåt alla små söta flickebarn som älskar pojkarna i detta band, men ärligt talat. Få en Grammis för en låt som stavas pinsam är inte okej. Långt ifrån.

Vi får se när jag orkar skriva igen - tappade lusten nu, rätt radikalt.

/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0