Vuxenpoäng.. nja snarare tantpoäng

Hej hej!

Praktikvärlden SR tuffar vidare och de nya kunskaperna staplas på hög. Igår var nog den bästa dagen hittills. Det var så roligt helt enkelt. Jag fick göra en intervju med en 96-årig herre som firade 75-årig bröllopsdag med sin fru (som tyvärr är dement så jag kunde inte prata med henne). Och vilken gubbe - skrattar ena stunden, är allvarlig nästa, för att sedan bli rörd till tårar.  Jag hade kunnat lyssna på hans historier hela dagen. (Vill du lyssna klickar du här och väljer sedan att lyssna runt 15:21).

Sedan gjorde jag debut som "sportyckare" i Västs eftermiddagsprogram Puls. Riktigt roligt och och jag klarade mig ur det ganska bra :) (Följ länken ovan om du är nyfiken, spola fram till 15:50!).

Efter att jag hade slutat idag åkte jag till köpcentrat Torp utanför Uddevalla..var tvungen att ta tag i mitt jeansproblem (nu har även mina favoritjeans börjat gå sönder på insidan..). Provade flera par i flera olika affärer.. endast Lindex återstod och döm av min förvåning när jag hittade ett par som såg hyffsat snygga ut. Tantpoäng att handla jeans på lindex ja.. men glädje att första paret jag provade satt bra (i alla andra affärer stannar linningen nånstans på min rumpa..), att de bara kostade 299 kr och att de löste mitt akuta jeansproblem. Underbart!

Nu ska jag krypa ner i sängen och vänta på att min snutt ringer. Sen ska jag soooova, är så trött.

Sleept tight and don't let the bedbugs bite!
// Kristina



Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad kul att du verkar trivas på din praktik :) Hur länge har ni praktik?



Och ja, Lindexjeans är tantvarning men ingen skulle ha gissat att du köpt dem där! ;)

2009-02-05 @ 07:03:21
URL: http://fannychristine.blogg.se/
Postat av: Andra hälften..

Klart du kan få beställa en klänning hos mig :) hade varit jätteroligt att göra ne åt dig..

Och jag kan meddela att även jag har byxor ifrån Lindex..så tanter är vi allihopa! :)

2009-02-05 @ 15:45:35
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha, JAG har inga byxor från Lindex ;) Tröjor och grejer däremot :) Ja men vafan, du får gärna göra en klänning till mig!!

2009-02-12 @ 13:29:15
URL: http://fannychristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0