Lillasvart.

Nu äntligen har jag tid att skriva. Herrejösses vad mycket det är att göra hela tiden och radiosändningar var och varannan dag. Kul men krävande. Snön har vräkt ned här de senaste dagarna och kylan likaså. Idag har det dock varit en jättefin dag med strålande sol och lite mildare temperatur. Skönt. Imorgon kväll ska jag iväg och åka skidor några timmar, ska bli skitkul! Var så längesedan nu, och en skum känsla att det bara tar drygt en timme härifrån för att stå i skidbacken..

Igår kväll var jag en del av "panelen" i Johannes radioprogram KvällsKvisten, han utlyste i programmet en tävling - ett nutidskryss kan man säga. Vill du delta i den tävlingen eller se ett (fult) kort på mig ifrån gårdagens sändning ska du kolla in hans blogg. På tisdag har mitt och Emelies nya program Bubbel premiär. Det är ett relationsprogram när vi tar upp alla typer av problem och försöker att komma fram till en bra lösning! Har ni några frågor eller vill lätta ert hjärta ska ni skriva in under programmet eller kontakta oss. Tacksam för om vi får ta del av ditt problem och försöka hjälpa dig/er!

Helgen har varit fullspäckad och intensiv. I fredags jobbade jag i baren på Kåren, vilket resulterade i många konstiga händelser. Fick dels en killes nummer i baren och knockning på näsan som resultat av att en armbåge träffade mig i full kraft rakt på. Sedan hängde jag med på efterfest nykter till 07.30...var ganska sliten sedan. Men icke blev de tmycket sömn för det, 12.00 var jag på plats i tvättstugan, för att en halvtimme senare befinna mig på systemet. Sedan tvättades det och städades hela dagen för att 18.30 bjuda tjejerna på middag. Det blev mycket lyckat!


Jag har funderat på att lägga ut lite kläder här på bloggen och se om någon vill köpa plaggen till en billig penning. hade behövt rensat lite garderoben, men huh så svårt att bestämma sig att gör sig av med något. Och för det andra, vem tusan är intresserad av mina gamla trasor?..

Snart släpps Mando Diaos nya album, mer bestämt på fredag. den 13:e. Huh!
Det bådar inget gott..Men jag tror det bara blir bra, trots det! =)



Nu ska jag sova. Lång dag imorgon med arbete och skidåkning.

Take Care! / Malin

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilasvart är just färgen på din nya kläning, babe:)



Saknar dig.

Puss F

2009-02-10 @ 23:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0