Saturday night fever

Det blev en mycket lyckad lördag, trots alla tusen ♥ runt omkring.

Började dagen med ett besök till Poteås museum tillsammans med Maja. Där lyssnade vi på musikhistoria och tillhörande musik ifrån 1968, mycket mysigt. Sedan som planerat blev det semla och massa snack. Perfekt lördag! Kvällen börjades hemma hos Gustaf med överraksningsfest för klasskompisen Damir och melodifestivalen. Efter det blev de tett ex antal timmar på Kårens dansgolv. Alla var peppade och hade jätteroligt. Jag somnade tillsammans med Maja, Torsten och Ronja hemma hos Maja efter att ha följt med dem på efterfest.



Nu sitter jag och försöker formulera ihop litegrann att prata om på den redovisning vi ska ha om cirka en halvtimme. Jag ligger bra i tiden, haha absolut.. Men men..min grupp ska redovisa om intervjusituationer, ett område jag känner mig ganska så trygg i. För övrigt kom Robin till Piteå stad igår. Söndagen innehöll "Torkel i knipa", "Last king of Scotland" och god middag först bestående av Sushi, sedan av kyckling i kokosmjölkssås och klyftpotatis. Jag klagar inte!

Har blivit besatt av låten Bjuröklubb av Laleh.
Mumma för öronen!

God Morgon!

/ Malin

Kommentarer
Postat av: Ida

har laleh slappt en ny skiva??

2009-02-18 @ 04:56:30
URL: http://idacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0