Fredag den 13.

Fredagen den 13:e. Det är dagens datum, och dagens konstaterande. Solen lyser, snön ligger glittrande och de tär svinkallt. Idag ska jag ha en skön dag har jag bestämt, känner mig dessutom helt matt i hela kroppen så det kan nog behövas. Men innan jag ska mysa upp mig i lägenheten ska jag göra stan en stund. Ska köpa den rödaste klänningen butikerna har att erbjuda och hjärtspännen så det står härliga till! För ingen har väl missat vad det är för dag på lördag? ALLA LYCKLIGA HJÄRTANS DAG! Just det ja, den dagen...Den ska firas, i total fylla. Japp det är det vi har beslutat här uppe i norr, eller rättare sagt alla singlar i norr.

Jag ska även köpa MANDO DIAOS nya album som släpps idag, så jag hoppas hoppas hoppas att de har skickat några skivor hit upp också. Kommer bli grymt. Dags att börja ladda för den 25:e april i Stockholm!



Mer blogg ikväll!
Take Care / Malin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!

Jag hittade er bloggsida och vill bara hälsa till dig och Kristina på Alla hjärtans dag. Festa med omsorg! Kram mamma

2009-02-13 @ 12:32:51
Postat av: Pappa Freud

Ja just det Malin, lyssna på din kloke mor, festa med omsorg var ordet..hehe! :)

2009-02-13 @ 16:35:08
URL: http://www.kvallskvistenpitefm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0