Newsfromapostcard.

TVÅ GLADA AFFÄRSNYHETER:

Acne-Butik öppnas i Stockholm som ska sälja tidigare kollektioner. Grymt!

Beyond Retro öppnar en butik i Göteborg 20 februari, Grymt!



Nu har jag kikat på Popcirkus på SVT2, skönt och avslappnade onsdagsprogram. och ännu bättre blir det, för snart..21.00 är det säsongsstart för Greys Anatomy, mumma. Ska bli en skön timme framför tvn tillsammans med lite fika. Imorgon 08.10 ska jag sända Java, tillsammans med min vän Robin som är på besök och min gamle arbetsvän Johannes. www.pitefm.se , lyssna direkt där!


Lekte med lite bilder för en stund sedan, här är resultatet:



Ha en bra kväll!

Puss och Kram / Malin

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ser framemot påsk då du och jag ska shoppa sönder i den nya butiken och kanske avsluta dagen på jazzhuset? :)

2009-02-19 @ 13:17:56
Postat av: Kristina

härliga bilder! jag ska också blogga.. snart snart! :)

2009-02-20 @ 12:17:10
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0