Inatt finns ingen väg tillbaks.

Dagens "ansiktsanteckning" i bloggform.



Shoreline i högtalarna.

Mycket film denna afton, Beck på fyran och sedan slutet på Holiday. Jäkla Jude Law!...suck..
Helgen har varit allt annat än lugn. Möbelshoppning i det blå-gula varuhuset, en intensiv utgång och många tillbringade timmar i en spyhink. Det sistnämnda var ingen trevlig överrasknig under fredagsnatten, envis var den också och vägrade ge sig innan lördagskvällen var ett faktum.Tack för den.

Vi börjar få en sjukt bra lägenhet nu, fylld av mattor, tavlor och till och med en syhörna.
Där ska våra symaskiner arbeta fram exemplariska saker och ting. Jag har en rosa lampa i mitt rum nu, det ser ut som jag har disco om man går utanför på gatan - den matchas tillsammans med två stycken rosa mattor. Jag tycker det ser ut som bubbelgum - och det är gott. Så, så ska det vara. Vi köpte även en ny liten maskot i det blå-gula varhuset. Ett litet spöke som är en nattlampa, den lyser i grönt och den är döpt till Herman. Vår lille söte Herman.

Trouble i högtalarna.
I Haparanda, där det blå-gula varuhuset ligger så ligger även en outlet. En Whyred outlet. Där Malin var tvungen att gå in, tyvärr. Det visade sig att de hade 50% på hela butiken, kanske tur att jag var oförberedd på det. Det slutade med ENDAST ett par jeans. Kunde blivit betydligt mer.

Visste ni att jag klarade tentan?
Det gjorde jag. Sjukt nöjd.

Saknar M. Det är långt till sommaren, speciellt i norr där ljuset sällan märks av. Det känns i huvudet. Men förhoppningsvis ska jag besöka väster i påsk. Då ska jag fira M och äntligen få klänningen av Fatme. hon berättade idag att den var färdig. Imorgon ska hon skicka ett kort på skapelsen. Mumma.

För en lång lång tid i högtalarna.
Måste skriva. Måste sova. Skola imorgon. Berättelse imorgon.
Sändning imorgon kväll, DAS MUSIK. Lyssna!

GRATTIS PÄLSK PÅ FÖDELSEDAGEN!



Take Care / Malin

Kommentarer
Postat av: Kristina

Grattis till tentaresultatet gumman!! Du är ju grym!

Och att du ska hem runt påsk låter också bra..då får nog jag planera in en resa också!



Vilken tid är das musik ikväll? Ska försöka lyssna :)



Och just det, lägg gärna ut bilden på klänningen. Jag blir också lite nyfiken!

2009-02-02 @ 13:32:22
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Pälsk

Tack Pälsk!=) Du var förövrigt först i natt med!

2009-02-02 @ 16:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0