Hey, I'm alive!

För ungefär en timme sedan tog praktikredovisningarna slut.. nu är kursen slut och det är helg, härligt! Praktiken har varit toppen men det känns mycket bra att vara tillbaka i Kalmar också. Veckan som gått har innehållit överraskningar, tv-spel, radio, glass, lite skola och äntligen, äntligen några sovmornar också. 

I måndags hade jag premiär i Heta listan på Radio Shore. Vågade inte skriva det här innan, för en premiär är ju ändå en premiär och det innebär nerver därefter. Några små teknikmissar och tungelvrickningar till trots är jag hyffsat nöjd med min insats. Det var riktigt kul i alla fall så jag ångrar inte att jag har tagit på mig uppdraget. 

Listan ser ut som följer i alla fall (så får ni också lite musikstips!):

1. Kanye West - Heartless
2. Johnossi - Bobby
3. In Flames - Disconnected
4. Prodigy - Omen
5. Those dancing days - Those dancing days (Detektivbyrån remix)
6. Plain White T's - 1,2,3,4
7. Timbuktu - Välj mig
8. Sebastian Karlsson - Serial Lovers
9. Röyksopp - Happy up here
10. The Gaslight Anthem - Old white lincoln

Utmanare:
* Frida Hyvönen - London
* Pete Doherty - Last of the english roses
* They live by night - Ctrl+Alt+Del+My Heart
* Maia Hirasawa - South Again
* Kanye West ft Lykke Li ft Santagold - Gifted


Ha en finfin helg!
/ Kristina

Kommentarer
Postat av: M.

South again är "veckans singel" på PiteFm. Bra låtar :)

2009-02-20 @ 23:15:48
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0