Fröken Söt

Det hänger en ny klänning i min garderob. Ingen passande fest den närmsta framtiden men det var ändå inget spontanköp. Runt 10 gånger har jag stått och försiktigt fingrat på den. Prislappen har stoppat mig att ta steget in i provhytten. Av rädsla. Att den skulle passa. Igår blev det i alla fall så, och den satt precis så som jag ville. Idag packades Fröken Söt-skapelsen ner i en liten brun papppåse på Erik&Alexander. Det kunde inte hjälpas, jag är förälskad. Kaktusgala, studentfester.. ge mig snart!

Klockan är 23 en lördagkväll och jag ska strax gå ut och ta hand om tvätt nummer tre i tvättstugan. Jag tror inte mer än så behöver sägas.

Happy saturday på dig
/ Kristina

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kristin, jag förstår varför du köpte den, den är verkligen du! Skitsnygg till brunbrända ben och solblekt hår i sommar :-)



Och du, jag var upe 07.00 och tvättade igår, lika illa det ;-)

2009-02-22 @ 11:19:59
URL: http://fannychristine.blogg.se/
Postat av: M.

DU ÄR SÅ JÄKLA SNYGG ANDRA HALVAN!

2009-02-22 @ 18:11:59
URL: http://malinokristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0